Project 12: Februari

Als je dan denkt:  "ik heb een maand om nog een foto te produceren" dan is zo'n maand opeens toch heel erg snel voorbij. Niet omdat je geen foto's maakt, maar omdat de tijd die je nodig hebt om een leuke foto te creeeren langer is dan je denkt. 
Waar vorige maand Maaike al aangaf wat foto's wilde hebben en een foto van januari dus snel gemaakt was, bleek februari te kort om uitgebreid aan een foto te werken, omdat in die maand juist niemand echt wilde poseren. 

Gelukkig had ik op youtube een filmpje gezien over dubbele belichting via photoshop en heb ik tijdens een wandelingetje een paar foto's gemaakt om dit te kunnen doen. Het resultaat is wel leuk geworden vind ik, maar wat meer vooraf nadenken over de foto en hoe je de twee foto's wilt gaan blenden is toch wel noodzakelijk...

Nu alleen maar hopen dat de foto voor maart wat makkelijker tot stand komt....

Nu alleen nog een "project 12" map op mijn website maken.....



Geen opmerkingen: